Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

 

Müşterilerimizin memnuniyetini ön planda tutarak onları iletişim ve teknoloji dünyasının yenilikleriyle bir araya getirmek MARS Telekom olarak ilk hedefimizdir. Bu hedefe ulaşabilmek için;

 

  • Düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz eğitim faaliyetleri ile personelimizin etkinliklerini artırmayı, yaratıcılıklarını geliştirmelerine teşvik etmeyi,
  • İlgili tüm tarafların; tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız, müşterilerimiz ve çalışanlarımızın katkıları ile, karşılıklı ve sürekli öğrenen bir organizasyona sahip olmayı,
  • Kalite Yönetim Sistemi’nin sürekli iyileştirme ve hedeflerle yönetim modelini mümkün olan tüm faaliyetlerimize yaygınlaştırmayı,
  • Faaliyet alanımızdaki ulusal ve uluslararası mevzuat ve yasalara uygun bir yönetim sistemi yürütmeyi,
  • Müşteri gereksinimlerini zamanında ve eksiksiz olarak karşılamayı, düzenli aralıklarla müşterilerimizin algı ve beklentilerini ölçmeyi ve kaynaklarımız çerçevesinde hizmet kalitesini iyileştirmeyi, müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik önlemler almayı görevlerimiz olarak benimsedik.

 

Kalite Yönetim Sistemi

 

Şirketimizin ilgili tüm faaliyetleri ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Standartı doğrultusunda yazılı dokümanlar ile ortaya konmuş, İnsan Kaynakları uygulamaları ile Kalite Sistemi uygulamaları birbirine verimli bir şekilde entegre edilmiştir.